RaFi
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1654
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Forum Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:19, 12 Paź 2009 Temat postu: Regulamin forum |
|
1. Regulaminem objęci są wszyscy Użytkownicy Forum.
2. Decyzje dotyczące działania forum należą do Administracji forum. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany te będą komunikowane Użytkownikom forum.
3. Administracja zastrzega sobie prawo do decydującego głosu w sytuacjach, kiedy wymagana będzie interpretacja Regulaminu forum.
4. Forum rpsslumsattack.fora.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści wygłaszane przez Użytkowników forum. Każdy Użytkownik wygłasza swoją prywatną opinię.
5. Decyzja o tym, czy dana aktywność łamie Regulamin, należy wyłącznie do oceniającego ją Moderatora / Administratora. Od decyzji Moderatora można odwołać się do Administratora. Od decyzji Administratora nie ma odwołania.
6. Użytkownicy są zobowiązani do realizowania próśb Moderatorów dotyczących aktywności forumowej tych użytkowników.
7. W przypadku kiedy sygnatura ma niewłaściwą, krzykliwą lub utrudniającą przeglądanie forum treść moderator może ją usunąć lub zmodyfikować. Umieszczanie takich sygnatur jest zabronione.
8. Zabronione jest zamieszczanie w avatarach i sygnaturach obrazów i treści mogących w uzasadniony sposób obrażać lub razić innych użytkowników forum.
9. Posty muszą być pisane:
- z sensem
- na temat (chyba że sytuacja, która zaistniała w wątku usprawiedliwia odejście od tematu)
- poprawnie ortograficznie i gramatycznie, zachowując estetyczną, niekrzykliwą formę i treść
- z zachowaniem szeroko rozumianych zasad kultury osobistej (np. wulgaryzm).
10. Zabrania się wypisywania treści powszechnie uważanych za obraźliwe, mogących w widoczny sposób urazić czyjeś uczucia lub poczucie godności. Zabrania się wypisywania, zamieszczania treści niezgodnych z prawem obowiązującym w Polsce.
11. Zabronione jest pisanie posta bezpośrednio po własnym poście. Od zasady tej przysługują wyjątki. Ocena, czy dana sytuacja była wyjątkowa i tym samym upoważniała użytkownika do napisania drugiego posta pod rząd w przysługuje moderatorowi.
12. Zabronione jest podawanie nie sprawdzonych informacji (rozsiewanie plotek). Jeżeli zamieszczasz informacje o jakimś wydarzeniu zawsze podawaj źródło skąd masz takie informacje.
13. Zabronione jest podawanie informacji nic nie wnoszących do tematu, z których nic nie wynika.
14. Tematy muszą być zakładane w stosownych działach na forum.
15. Zabrania się używania nicków zawierający pseudonimy artystyczne lub prywatne, tytuły utworów lub ich najsłynniejsze fragmenty. W przypadku korzystania z takiego konta użytkownik naraża się na usunięcie go z forum. Ci którzy będą mieli zdaniem Admina/Moda nie poprawny nick prosimy o szybki kontakt z Administratorem w celu zmiany nazwy. W przeciwnym razie konta będą usuwane!
16. Zabronione jest zakładanie tematów takich samych lub bardzo podobnych do już istniejących na forum. Pisanie postów w takim temacie, po pojawieniu się informacji, że już istnieje taki sam lub podobny topic, będzie traktowane jako dublowanie istniejących postów - co jest podstawą do podnoszenia poziomu ostrzeżeń lub usunięcia tematu.
17. Zabroniene jest organizowanie wywiadu z jakimkolwiek artystą, bez konsultacji z Administratorem. Takie tematy będą usuwane, a ich autorowi grozi ostrzeżenie.
Konsekwencje za nieprzestrzeganie Regulaminu:
1. W sytuacji kiedy moderator lub administrator uzna dany post lub postawę użytkownika za łamiącą Regulamin, nadaje Użytkownikowi Ostrzeżenie lub usuwa post.
2. Moderator może skasować lub zedytować treść danej wypowiedzi lub wątek, jeśli uzna je za łamiące Regulamin.
3. Po uzyskaniu 5 ostrzeżeń ogranicza się możliwość całkowitego udzielania się na forum.
4. Za publiczne znieważenie administratora/moderatora grozi ban.
5. W sytuacji kiedy Użytkownik uważa, że został niesłusznie ostrzeżony przez Moderatora lub uważa, że zachowanie Moderatora narusza niniejszy regulamin, może złożyć skargę do Administratora. W tym celu musi wysłać Prywatną Wiadomość, w której poda link do niesłusznego zachowania oraz podać uzasadnienie, tłumaczące dlaczego uważa, iż jest to zachowanie niezgodne z regulaminem.[/b]
jeszcze małe zdanie od RG :
Za prowokowanie także będą ostrzeżenia.
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez RaFi dnia Nie 22:08, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|